0
UKR

Техпідтримка і сервіс

Своєчасне сервісне обслуговування стане запорукою правильної і довговічної роботи Вашого обладнання

З кожним роком системи безпеки стають все більш популярним, вони служать необхідним елементом безпечного і комфортного життя круглий рік. Але, як і будь-яка техніка, системи відеоспостереження, СКУД і елементи розумного будинку потребують своєчасного сервісного обслуговування.

Для стабільної і надійної роботи Вашого обладнання, необхідно періодично проводити технічне обслуговування, точно так само, як і планове ТО автомобіля. Довірте цю роботу професіоналам.

Співпрацюючи з нашою компанією, ви гарантовано отримуєте:
Адресна доставка нашим транспортом протягом 1 - 3 робочих днів:
Індивідуальний підхід до замовника
Оперативну реакцію на Ваш запит
Якісно виконані роботи
Повну інформаційну підтримку
Сервісне обслуговування включає в себе:
  • Перевірку працездатності систем в цілому.
  • Огляд всіх складових фрагментів системи (роз'ємів, надійності електричних контактів, цілісності і надійності кріплень всіх елементів).
  • Очищення об'єктивів відеокамер, оптичних датчиків СКУД від забруднень.
  • Очищення систем вентиляції та охолодження обладнання (відеореєстратори, контролери доступу, сервери, маршрутизатори, комутатори і т.д.).
  • Діагностику можливих несправностей обладнання та дрібний ремонт на місці.
  • Діагностику кабельних трас і системи живлення устаткування.
  • Оновлення програмного забезпечення, в разі потреби.
При виявленні несправностей, які неможливо усунути на місці, наша компанія проводить ремонт в своєму сервісному центрі (вартість ремонту і запчастин не включена у вартість договору). Ціна сервісного обслуговування обладнання залежить від складності системи, частоти виїзду фахівців і розташування комплексів.
При установці устаткування СКУД, відеоспостереження або елементів розумного будинку, ми надаємо вам пакет документів:
  • Договір на сервісне обслуговування.
  • Акт виконаних робіт.
  • Акт прихованих робіт, в разі потреби.
  • Виконавча документація (специфікація встановленого обладнання, креслення розташування обладнання, траса прокладки кабелів і кабельний журнал).
У разі, якщо ви вирішили віддати нам на обслуговування готовий об'єкт, ми підготуємо для вас таку документацію:
  • Договір на сервісне обслуговування.
  • Акт обстеження об'єкта.
  • Акт технічного стану обладнання (Дефектний акт).
  • Схема розміщення обладнання на об'єкті.
Всі ми професіонали своєї справи
А завдяки взаєморозумінню та постійному обміну досвідом, наша команда розвивається все стрімкіше, а число клієнтів збільшується з кожним днем.